byte byte okunan resmi tersi işlem uygulayarak farklı kaydediyoruz. Fazla söze gerek yok buyrun kodlamaya...
öncelikle using System.IO; sınıfını projemize dahil ediyoruz.
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
string okunanDosya = "";
OpenFileDialog open = new OpenFileDialog();
open.Filter = "Resim Dosyası *.JPG;*.BMP;*.GIF";
if (open.ShowDialog() == DialogResult.OK)
{
okunanDosya = open.FileName;
pictureBox1.Image = System.Drawing.Bitmap.FromFile(okunanDosya);
Fs;
Fs = new FileStream(okunanDosya, FileMode.Open, FileAccess.Read);
long Uzunluk = Fs.Length;
_Dizi = new byte[Uzunluk];
Fs.Read(_Dizi, 0, (int)Uzunluk);
}
}
byte[] _Dizi;
//YAZ//
private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
{
string yazilanDosya;
SaveFileDialog save = new SaveFileDialog();
save.Filter = "Resim Dosyası *.JPG;*.BMP;*.GIF";
if (save.ShowDialog() == DialogResult.OK)
{
yazilanDosya = save.FileName;
save.AutoUpgradeEnabled = true;
FileStream Fs_yaz = new FileStream(yazilanDosya, FileMode.Create);
Fs_yaz.Write(_Dizi, 0, _Dizi.Length);
Fs_yaz.Close();
}
}
Diskden okunan resim istenirse yazılmadan önce bikaç işleme tabi tutularak db de tutulabilir yada txt dosyada tutulup farklı bir kaynaga transfer edilebilir. Alıcıda tersi işlemi uylarak tekrar disk de resmi oluşturabilir.
Yorum Gönder